26-04-2017 Marii i Marcelego
Kontakt
Centralny Ośrodek
Informacji Gospodarczej

coig@coig.com.pl
www.coig.com.pl

tel. (0 22) 648 80 90
fax (0 22) 205 04 39

Wyszukiwarka firm po NIP, Regon, KRS - Infodesk weryfikacja

INFODESK Weryfikacja

INFODESK weryfikacja - 3 825 000  podmiotów - wyszukiwarka firm po NIP, Regon, KRS

Wygodnym rozwiązaniem w zakresie weryfikacji informacji o kontrahentach jest system INFODESK weryfikacja, który zawiera informacje o wszystkich podmiotach zarejestrowanych w KRS od jego powstania czyli od 2001 rok, również o tych wykreślonych – 610 000 podmiotów oraz o indywidualnej działalności gospodarczej - 2 621 000.

System bazuje na danych rejestrowych dlatego też w systemie znajdują się aktualne nazwy rejestrowe firm, ich adresy, numery KRS (610 000), numery Regon (3 560 000) oraz numery NIP (3 550 000), telefony do 926 000 podmiotów oraz emaile do 762 000 podmiotów.

Oprócz informacji o 2,8 mln. aktywnych podmiotów w systemie znajduje się również informacja o 750 000 podmiotów wykreślonychch z rejestru (na bieżąco rozszerzana) oraz z zawieszoną działalnością, co pozwala zaktualizować własne bazy kontrahentów i usunąć firmy już nie działajace.

Przykład wyszukiwania firm wykreślonych w ramach systemu INODESK:

firmy wykreślone z rejestru

 

INFODESK weryfikacja udostępnia różne kryteria selekcji np. możemy szukać na podstawie nazwy firmy, imion i nazwisk członków zarządu, nazwy właścicieli, adresu, numerów ewidencyjnych KRS, NIP, REGON, formy prawnej, daty rejestracji podmiotu, daty założenia podmiotu, wysokości kapitału zakładowego, przedmiotu działalności PKD, dowolnego tekstu.

Możemy też wyszukać firmy majęce siedziby w budynakch biurowych (kryterium dostępne dla Gdańska, Łodzi, Katowic, Krakowa, Poznania, Warszawy i Wrocławia).

firmy w biurowcach

Wyselekcjonowane na podstawie wybranego kryterium podmioty pojawią się w postaci listy zawierającej:
numer KRS,
nazwę podmiotu,
formę prawną
miejscowość
opis ogólny
odpis pierwszy (dla podmiotów z KRS)
aktualizację (dla podmiotów z KRS)

W pozycji opis ogólny zobaczymy dane firmy oraz osoby odpowiedzialne za reprezentację wraz ze sposobem reprezentacji.

W odpisie pierwszym znajdziemy odpis firmy w momencie rejestracji firmy w KRS. W aktualizacji zobaczymy wszystkie zmiany zgłoszone do KRS od momentu rejestracji.

System umożliwia też sprawdzanie jakie powstały nowe firmy. Są one dodawane trzy razy w tygodniu (średnio 25 000 miesięcznie).

Do systemu cztery razy w tygodniu dodawane są nowe firmy, które rozpoczęły działalność.

Podmiotów, które rozpoczęły działalność w 2017 r. jest obecnie w systemie 96 031 (16 707 podmiotów zarejestrowanych w KRS, 79 324 pozostałe), w tym 6300 z kontaktem telefonicznym, 19 200 z adresem email).. Dla 2016 r. w systemie znajdują się 288 672 firmy (55 830 podmioty zarejestrowane w KRS, 232 842 pozostałe), w tym 61 000 podmiotów z adresem email, 19 600 z telefonem. Dla 2015 r. jest 292 495 firm, które rozpoczęły działalność w 2015 roku w tym 76 000  firm z adresem email, 16 000 z telefonem). Dla 2014 roku jest 327 047 firm (w tym 189 241, które wciąż są aktywne, 73 000 firm z adresem email, 20 000 z telefonem).

Przykład wyszukiwania nowych firm w systemie INFODESK:

nowe firmy w INFODESK weryfikacja

Przykład eksportu nowych firm z systemu INFODESK pobierz

 Zastosowanie:

System INFODESK weryfikacja jest więc znakomitym rozwiązaniem, gdy mamy zawrzeć umowę z odroczoną płatnością z innym podmiotem. Pozwala potwierdzić w zewnętrznym źródle informacji prawdziwość i aktualność danych dostarczonych przez kontrahenta. W przypadku dochodzenia należności pozwala stwierdzić aktualny rejestrowy adres podmiotu, nie musimy więc płacić za sądowy odpis z KRS. Gdy dochodzenie należności jest nieskuteczne, dzięki historii zmian w każdym podmiocie system pozwala ustalić indywidualną odpowiedzialność członków zarządu za zobowiązania.

System na podstawie kryterium daty pozwala śledzić, które podmioty ogłaszają upadłość, które likwidację, a które zostały wykreslone z KRS. Dzięki selekcji po dacie zdarzenia możemy w odpowiednim momencie zareagować, jeśli na liscie likwidowanych firm znajduje się nasz kontrahent, winny nam pieniądze. Możemy też sprawdzić przed wystąpieniem do urzędu skarbowego o ulgę podatkową na złe długi czy nasz dłużnik nie znajduje się w likiwdacji lub upadłości.

Przykład wyszukiwania firm w upadłości w ramach systemu INFODESK:

upadłości w INFODESK

Dane możemy pobrać do pliku excel i porównać z własną bazą kontrahentów

przykład pobranych danych pobierz

 

Zobacz jak działa system

Zobacz statystykę bazy

Cennik

a) 1500 zł netto - cała Polska dostęp przez okres 12-tu miesięcy (nielimitowana możliwość przeglądania podmiotów oraz eksportu danych)
b) 500 zł netto - dane z wybranego województwa dostęp przez okres 12-tu miesięcy (nielimitowana możliwość przeglądania podmiotów oraz eksportu danych)
c) 200 zł netto - dane z wybranego województwa dostęp przez okres 3 miesięcy (nielimitowana możliwość przeglądania podmiotów oraz eksportu danych)

Zamówienie
Jeżeli chcesz zamówić dostęp do systemu:
a) pobierz właściwą  umowę
- umowa INFODESK dostęp ogólnopolski
- umowa INFODESK dostęp województwo

- umowa INFODESK dostęp województwo 3 miesiące

b) odeślij podpisaną umowę emailem (skan) do: coig@coig.com.pl lub faksem 22 205 04 39 wraz z potwierdzeniem płatności

c) dostęp do systemu otrzymasz zwrotnie emailem wraz z fakturą VAT

Poleć serwis
Polecamy
pergole Gibus pergole Gibus montaż klimatyzacji Warszawa

montaż klimatyzacji

Copyright 1996-2017 Centralny Ośrodek Informacji Gospodarczej
Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji, akceptacji plików cookie można znaleźć tutaj   X